پخش زنده بازی تیم های ملی فوتبال جمهوری فرانسه - بلژیک امشب ساعت ۲۲:۱۵ + لینک

دو تیم ملی فوتبال جمهوری فرانسه و بلژیک امشب ساعت ۲۲:۱۵ در لیگ ملت های اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های ملی فوتبال فرانسه و بلژیک امشب در لیگ ملت های اروپا به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را زنده و مستقیم تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی فرانسه و بلژیک امشب ۲۲:۱۵

۴ عامل کلیدی به ایتالیا کمک کرد بعد از دریافت گل اول از فرانسه با ۳ گل عقب‌ماندگی را جبران کند. ایتالیا ۲ ماه قبل در یورو ۲۰۲۴ عملکرد پرانتقادی داشت اما در این بازی نشان داد در مسیر تحول قرار گرفته است.

اعتماد گراوینا

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به لوچانو اسپالتی تصمیم درستی بود و هر ۲ نفر بعد از ناکامی یورو با استعفا مخالفت کردند. اسپالتی اشتباهاتش در یورو را پذیرفت و مصمم بود این ناکامی را جبران کند. این مربی ۶۵ ساله ۲ سال قبل با ناپولی قهرمان سری آ شده و دوست نداشت تیم ملی ایتالیا را با یک نمره ضعیف ترک کند.

جی‌جی بوفون

او نقش مهمی در موفقیت اخیر ایتالیا داشته است. دروازه‌بان سابق آتزوری به اسپالتی در مدیریت تیم کمک کرده و نقش رابط بین سرمربی و بازیکنان را دارد. اسپالتی اعتراف کرد در جریان یورو، بازیکنان را تحت فشار زیادی قرار داده و بوفون کمک کرد دوباره ارتباط محکمی بین سرمربی و بازیکنان برقرار شود.

تصمیمات تاکتیکی

قطعا در چنین بردی تصمیمات تاکتیکی اهمیت زیادی دارند. اسپالتی تصمیم گرفت تیمش با چیدمان ۲-۵-۳ بازی کند و از تغییرات دائمی دست بردارد. او در یورو از تیمش می‌خواست هنگام بازیسازی با ۳ مدافع باشد و هنگام دفاع ۴ مدافع روی یک خط قرار بگیرند. این روش شناور پیچیدگی زیادی داشت و بازیکنان را گیج می‌کرد. ایتالیا مقابل فرانسه ساده و کاربردی نشان داد و رویکرد جدید اسپالتی جواب داد.

بازیکنان جوان

بازیکنان جوان در این برد نقش حیاتی داشتند. ساموئله ریکی شروع امیدوارکننده‌ای در ترکیب ایتالیا داشت. آندرئا کامبیاسو، دستنی اودوگی و ساندرو تونالی هم در برد ایتالیا نقش پررنگی داشتند. تصمیم اسپالتی در انتخاب ۲۳ بازیکن برای این اردو هوشمندانه بود و تمام بازیکنان احساس می‌کنند در پروژه تیم اهمیت زیادی دارند و می‌توانند فرصت بازی مناسبی داشته باشند.

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 59514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha